DALNET CoreDesk: Uçtan Uca IT Desteği
IT operasyonlarınızı bize bırakın, işinize odaklanın! CoreDesk ile son kullanıcı desteği, lisans ve envanter yönetimi.
Uçtan Uca IT Desteği
DALNET CoreDesk
Günümüz iş dünyasında, çalışanlarınızın verimliliği, kullandıkları teknolojinin sorunsuz çalışmasına doğrudan bağlıdır. Yaşanan en küçük bir IT sorunu bile (parola sıfırlama, yazıcı hatası, yazılım güncellemesi), iş akışlarını durdurabilir ve değerli zamanın kaybolmasına neden olabilir. Ancak her şirketin, bu tür sorunlara anında müdahale edecek uzman bir IT ekibini bünyesinde barındırması hem maliyetli hem de zordur. DALNET, CoreDesk markası altında sunduğu Yönetilen BT Hizmetleri ile bu sorunu kökünden çözer. CoreDesk, şirketinizin uçtan uca tüm IT süreçlerini, son kullanıcı desteğinden yazılım güncellemelerine, envanter yönetiminden güvenlik politikalarının uygulanmasına kadar kapsayan profesyonel bir dış kaynak destek hizmetidir.
DALNET CoreDesk Hizmetlerinin Kapsamı
Son Kullanıcı Desteği (Help Desk)
Lisans ve Envanter Yönetimi
Antivirüs ve Güvenlik Yönetimi
Kullanıcı ve Erişim Yönetimi
DALNET ile Operasyonel Verimliliği Artırın
IT departmanınızın, günlük ve tekrarlayan son kullanıcı sorunlarıyla uğraşmak yerine, şirketinize değer katacak stratejik projelere odaklanmasını sağlayın. DALNET CoreDesk ile çalışanlarınızın verimliliğini artırın, IT operasyonlarınızı standartlaştırın ve öngörülebilir bir maliyetle profesyonel IT desteği almanın konforunu yaşayın.
Yönetilen BT Hizmetleri için uzmanlarımız ile görüşün.
Sektörünüze Özel Çözümler ve ProAktif Destek
Sorularınızı yanıtlamaktan ve hangi hizmetlerimizin ihtiyaçlarınıza en uygun olduğunu belirlemenize yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
- 7/24 Erişilebilir Destek
- Esnek Bulut Altyapısı
- 100% Yönetilen Hizmetler
- %99.9+ Uptime Oranı
- ProAktif Çözümler
- Şeffaf İşleyiş Yapısı